flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Презентовано посібник «Реорганізація робочих процесів: довідник з методів та інструментів удосконалення і оптимізації діяльності».

28 січня 2021, 11:50

        27 січня 2021 року у режимі відеоконференції відбулась презентація посібника «Реорганізація робочих процесів: довідник з методів та інструментів удосконалення і оптимізації діяльності».

      У заході взяли участь начальник Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області Віктор Дейнека та заступник начальника Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області Марія Коник.

      Серед учасників заходу були заступник Голови Державної судової адміністрації України Сергій Чорнуцький, старша менеджерка Управління міжнародних програм Офісу Уповноваженого з питань федеральних суддів Канади Наталія Городецька, експертка з питань судового адмінстрування Памела Райдер Лахі, старший офіцер Служби судового адміністрування Канади, м. Монреаль Юлія Бур’янова, координаторка Проєкту Людмила Чернявська, працівники ДСА України та її територіальних управлінь.

      Посібник  підготовлено в рамках співпраці Державної судової адміністрації України з українсько- канадським Проєктом підтримки судової реформи на основі канадського досвіду реорганізації бізнес- процесів та результатів заходів ДСА України зі спрощення робочих процесів (тренінгів, засідань робочих груп, пілотного проєкту), що відбулися протягом 2018- 2020 років за участю канадських експертів.

      Учасники заходу ознайомились з Посібником, який є інструментом, спеціально призначеним для поступового удосконалення робочих процесів в організації, переглянули основні концепції реорганізації робочих процесів, а також продемонстровано користь, яку отримає як кожен працівник, так і організація в цілому, від оптимізації  процесів  та ознайомлено з формою, яку можна використати для  аналізу і  оптимізації робочих процесів.