Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Якщо статус заяви в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд» довго не змінюється, це може бути спричинено можливими технічними недоліками, тож користувач має звернутися до служби технічної підтримки.
Статус заяви в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд».
Цей статус змінюється в залежності від проходження в системі — від моменту створення заяви в електронному кабінеті до моменту її реєстрації та створення справи в базі даних суду.
Статус заяви «Відправлено» тривалий час не змінюється.
Заява перебуватиме в статусі «Відправлено» до моменту завантаження її до бази даних суду. Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
— технічні недоліки при автоматичному завантаженні заяв до бази даних суду;
— технічні недоліки системи при направленні заяви через електронний кабінет.
У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Відправлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки.
Статус заяви «Доставлено» тривалий час не змінюється.
Вказаний статус свідчить про те, що заяву
успішно завантажено в базу даних суду. Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
— Заяву завантажено до бази даних суду, але не виконано її реєстрацію;
— Заяву зареєстровано в базі даних суду, але на її основі ще не створено картку справи;
— Технічні недоліки при передачі даних до електронного кабінету.
Трапляються поодинокі випадки, коли статус заяви «Доставлено», а матеріали справи вже доступні в розділі «Мої справи».
У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Доставлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки.
Відсутня справа в розділі «Мої справи».
Основним параметром доступу до
електронних примірників матеріалів судових справ в електронному кабінеті користувачів підсистеми «Електронний суд» є наявність відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) відповідного учасника по справі в електронній картці справи автоматизованої системи документообігу суду.
Причини, за яких справа відсутня в електронному кабінеті:
— відсутній РНОКПП в електронній картці учасника справи автоматизованої системи документообігу суду;
— РНОКПП користувача вказано некоректно;
— справа реєструвалась в базі даних суду в період до запровадження в тестову експлуатацію підсистеми «Електронний суд»;
У випадку відсутності справи в електронному кабінеті користувач має
звернутись до служби технічної підтримки.
Подача заяви про внесення даних РНОКПП.
Вказана заява подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи» (Питання №4).
Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та перевірити наявність РНОКПП (ЄДРПОУ) учасника (користувача) в картці справи. Якщо РНОКПП (ЄДРПОУ) відсутній, необхідно його вказати.
У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має:
— звернутись до суду (телефонним зв'язком, електронною поштою тощо) та дізнатись стан реєстрації його заяви;
— якщо суд повідомив, що всі дії з його боку виконані, а справа не з'явилась,
звернутись до служби технічної підтримки.
Подача заяви про вступ у справу як...
Вказана заява також подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи». Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та додати учасника до картки, зазначивши при цьому всі дані користувача, що були вказані в заяві. У випадку наявності такого учасника в картці справи – перевірити наявність РНОКПП та, у випадку його відсутності, додати його.
Рішення щодо внесення такого користувача до переліку учасників справи приймає склад суду, у провадженні якого знаходиться справа.
У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має вернутись до суду (телефонним зв'язком, електронною поштою тощо) та дізнатись стан реєстрації його заяви;
Якщо суд повідомив, що всі дії з його боку виконані, а справа не з'явилась, звернутись до служби технічної підтримки.
Відсутній шаблон.
Шаблони заяв в електронному кабінеті користувача реалізовано у відповідності до системних типів документів в автоматизованій системі документообігу суду. В залежності від шаблону в АСДС автоматично визначається реєстраційний тип документа при реєстрації заяви, що надійшла через «Електронний суд». На кроці «Текст заяви» будь-якого шаблону, користувач має можливість вносити свій варіант тексту заяви. Якщо користувач не знайшов потрібного йому шаблону заяви, він може скористатися універсальними шаблонами.
В роз’ясненні зазначається, що адміністратор системи не може впливати на процедуру перевірки та внесення даних працівниками суду. Адміністратор може лише надати рекомендації щодо коректності виконання таких дій.
Служба технічної підтримки: тел. (044) 207-35-33, електронна адреса support@ics.gov.ua.
Джерело: https://zib.com.ua/ua/145981-7_naychastishih_pitan_schodo_funkcionuvannya_e-sudu_rozyasni.html