Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
31 липня 2015 року о 14.45 год. в приміщенні Львівської обласної державної адміністрації відбулась нарада з питань забезпечення належними приміщеннями судів м.Львова та Львівської області.
Нараду провів заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Андрій Корнат з представниками Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області, Апеляційного суду Львівської області, Львівського апеляційного господарського суду, Львівського апеляційного адміністративного суду, Господарського суду Львівської області та Львівського окружного адміністративного суду.
Заступник начальника Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області Марія Коник взяла участь в зазначеній нараді та повідомила про складну ситуацію із створенням належних умов діяльності місцевих загальних судів м.Львова та Львівської області, що полягає у відсутності приміщень, які б відповідали вимогам для відправлення правосуддя, та навела приклади приміщень судів м.Львова та Львівської області, де існує нагальна потреба у забезпеченні придатними для потреб суду приміщеннями. Заступник начальника територіального управління звернулась з проханням до Львівської обласної державної адміністрації розглянути можливість допомогти у ситуації, що склалася, адже створення належних умов діяльності суду забезпечить доступ громадян до суду, що є однією із найважливіших засад організації судової влади, що в свою чергу сприятиме відправленню правосуддя на високому рівні.
Присутні на нараді представники судів також повідомили про наявні проблеми з приведенням приміщень у належний для відправленя правосуддя стан та просили сприяння Львівської обласної державної адміністрації.
За результатами обговорення вказаних проблемних питань, заступником голови Львівської обласної державної адміністрації Андрієм Корнатом повідомлено, що всі вказані приміщення будуть оглянуті та, при можливості, буде надана відповідна допомога.