flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Статистичний звіт про розгляд звернень громадян за 2010 рік

                                                                                           СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
                                                                         Про розгляд звернень громадян за 2010 рік                       
                                                                                         ТУ ДСА у Львівській області
 
Розділ А. Надходження звернень ( заяви, скарги, пропозиції ) громадян
 
 
 
Звітні
роки
залишок звернень
 на
 початок звітного періоду
надійшло
 звернень
 за звітний період
 
В тому числі
Звернення, що надійшли від (з гр.3)
Строки розгляду звернень (з гр.3)
Залишок нерозглянутих звернень на кінець звітного періоду
(з гр.3)
усього
 
грома-
дян
народ-
них
депу-
татів
вищих
ор-нів
влади
юридич-
них
 осіб
інших
осіб
усього
розгля-
нуто звернень
У тому числі
Заяв,
 пропо-
зицій
скарг
до
5
діб
до
15
 діб
до
30
діб
до
45
діб
більше
45
 діб
усього
з них
пов-
торних
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
 2009 р.
3
124
127
55
72
5
121
1
0
0
5
127
103
16
8
0
0
0
 2010 р.
0
122
122
44
78
6
116
0
0
4
2
122
110
11
1
0
0
0
 
Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян
 
 
 
Звітні
роки
Усього скарг
(гр.5
розділ ”А”)
Розглянуто скарг
залишок нерозгля-
нутих скарг
 
Скарги визнані
(з гр.3)
Реагування на причини надходження скарг (з гр.2)
 
 
усього
У тому числі
залишено без розгляду або роз’яснено повноваження ДСА
обгрун-
тованими
необгру-нтовани-ми
притягнуто до дисциплінарної відповідальності
суддів
притягнуто до дисциплінарної відповідальності працівників аппарату суду,
ТУ ДСА
інше
відповідь
 надано
ТУ ДСА
Надіслано за належністю
до
судів
до
 Рад суддів
до кваліфі-
каційних
комісій
до інших
 органів
 
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2009 р.
72
72
15
26
28
0
3
0
0
0
15
0
0
0
2010 р.
78
78
12
41
22
1
2
0
0
0
12
0
0
0
 
Розділ В. Категорії скарг

Звітні роки
Скарги отримано на (з гр.5 р.А)
Процесуальні дії суддів
Поведінку працівників суду
 
Організацію роботи суду
 
Організацію роботи
ТУ ДСА
 
Інше
 
Усього
У тому числі на тяганину з розгляду справ
 
Усього
 
У тому числі суддів
1
2
3
4
5
6
7
2009 р.
38
21
20
7
10
0
4
2010 р.
61
21
13
7
2
0
2

 
       
 
                        Начальник управління                                                                                            Ю.В. Попович
 
1.Статистичні дані за звітний період подаються з приведенням даних за попередній період.
 
2. Розділ «А»: гр.3=гр.1+гр.2; гр.3=гр.4+гр.5; гр.3=сумі гр.7-гр.11; гр.3=гр.12+ гр.18; гр.12=сумі гр.13-гр.17; гр.18=гр.3-гр.12
3. розділ «Б»:гр.1=гр.2+гр.9; гр.2=сумі гр.3-гр.8; гр.3= гр.10+гр.11
4.розділ «В»: сума гр.1,3,5-7=гр.5 р. «А»
 
 
Стаття 3 ЗУ «Про звернення громадян»
 
 
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені у письмовій або усній формі позиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян,де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, суспільно-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заяви (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чиним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності , н/д України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.
Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об»єднань громадян, посадових осіб.
 
 
 
До облікових даних (графа 3, р «А») не слід відносити запити-звернення громадян або ж керівників організацій стосовно надання таких даних, як, наприклад, статистичних, з проханням повідомити про день розгляду судової справи або ж результат її розгляду тощо.