flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші

Територіальне Управління
Державної судової адміністрації України в Львівській області
 
 
 
 
 

 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішенням комітету з конкурсних торгів
 
від «26» березня 2012 року
 
 
Голова комітету                                   Дейнека В.С.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів

 
на закупівлю
послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших
(ДК 016-97: 72.20.3)
(послуг з системного супроводу програмного забезпечення
документообігу місцевих загальних судів)
 
 
 

Процедура закупівлі – відкриті торги

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Львів – 2012


 

                   
Розділ 1. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 01.06.2010 № 2289-VІ «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.
2. Інформація про Замовника торгів:
 
- повне найменування:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Львівській  області
- місцезнаходження:
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
- посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з Учасниками:
Голова комітету з конкурсних торгів, заступник начальника управління Дейнека В.С. та заступник головикомітету з конкурсних торгів, завідуючий юридичним сектором Цицак В.Л.,
79018, м. Львів. вул. Чоловського, 2, тел. 032 2613730
3. Інформація про предмет закупівлі
 
- найменування предмета закупівлі:
Послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші (ДК 016-97: 72.20.3)
- вид предмета закупівлі:
Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів
- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
місцеві загальні суди м. Львова та Львівської області
Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів включають в себе:
-          забезпечення встановлення програмного забезпечення на робочих станціях;
-          проведення навчання працівників місцевих загальних судів (далі – Користувачі) судів роботі з програмним забезпеченням;
-          поточне консультування Користувачів з питань роботи програмного забезпечення за допомогою «Гарячої лінії» по телефону у робочий час Виконавця;
-          надання допомоги при встановленні нових версій програмного забезпечення;
-          поновлення програмного забезпечення (випуск нових версій програмного забезпечення) в залежності від змін у законодавстві;
-          забезпечення безперебійної працездатності програмного забезпечення;
-          у разі збоїв у роботі програмного забезпечення відновлення втраченої та/або пошкодженої інформації;
-          автоматичне оновлення встановленого у Користувачів програмного забезпечення у разі виходу нових версій зазначеного програмного забезпечення.
Право на використання програмного забезпечення Учасник-переможець торгів передає Замовнику безстроково.
- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
протягом 2012 року
4. Процедура закупівлі
Відкриті торги.
5. Недискримінація Учасників
Вітчизняні та іноземні Учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів
Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України - гривня.
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю.
Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Неврахована Учасником в ціні пропозиції конкурсних торгів вартість окремих робіт (послуг) Замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції конкурсних торгів. В пропозиції конкурсних торгів зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками згідно форми «Пропозиція конкурсних торгів» (Додаток № 1).
До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю. Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів, Замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат Учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на Учасника.
7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів
Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.
Якщо Учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів
1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів
Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до Замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 3 (трьох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
У разі несвоєчасного подання Замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін, Замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
Зазначена інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону.
Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, Замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.
2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів
У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів, Замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.
Зазначена інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 3. Підготовка пропозиції конкурсних торгів
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
*Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
** За винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за адресою Замовника особисто або поштою за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
Кожен Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів щодо предмета закупівлі, визначеного згідно умов цієї документації конкурсних торгів. Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься Замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів Учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки**.
Відповідальність за помилки у документах пропозиції конкурсних торгів несе Учасник.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів Учасника-юридичної особи підтверджується одним із наступних документів: протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів Учасника-фізичної особи підтверджується одним із наступних документів: копією паспорту, копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, довіреністю, дорученням тощо.
Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки Учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено:
-          повне найменування і місцезнаходження Замовника;
-          назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;
-          повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код), номери контактних телефонів;
-          маркування: «Не відкривати до «07» травня 2012р. 15 год.00 хв.».
Якщо конверти, що містять пропозицію конкурсних торгів, не оформлені, не запечатані та не промарковані відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів, Замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття конвертів, їх втрату або запізнення, збереження форми та змісту пропозиції конкурсних торгів до моменту її офіційного розкриття.
Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься Замовником до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій.
Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів Учасника
2.1 Пропозиція конкурсних торгів, яка подається Учасником, повинна містити:
1)    форму «Пропозиція конкурсних торгів» згідно Додатку № 1 до цієї документації конкурсних торгів;
2)    інформацію про Учасника згідно Додатку № 2 до цієї документації конкурсних торгів (на фірмовому бланку Учасника (за наявності));
3)    документальне підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
-          довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою:
№ з/п
Найменування обладнання
Кількість
Технічний стан
Примітки (власність, оренда тощо)
 
 
 
 
 
-          довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю за формою:
№ з/п
ПІБ
Посада
 
 
 
-          довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про досвід виконання аналогічних (за предметом закупівлі) договорів за формою:
№ з/п
Номер договору
Дата договору
Предмет договору
Назва організації з якою укладено договір
 
 
 
 
 
-          копію балансу на останню звітну дату з відміткою органу статистики (Форма № 1 або Форма № 1-м (для суб’єктів малого підприємництва));
-          копію звіту про фінансові результати на останню звітну дату з відміткою органу статистики ( Форма № 2 або Форма № 2-м (для суб’єктів малого підприємництва));
-          копію звіту про рух грошових коштів за 2011 рік (Форма № 3). У тому випадку, якщо Учасник процедури закупівлі є суб’єктом малого підприємництва та відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку № 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» не подає зазначеного звіту, він подає довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) у довільній формі;
-          оригінал або завірену копію довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої кредиторської заборгованості, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;
4)    інформацію та документи про відповідність запропонованої послуги технічним вимогам, підготовлені відповідно до вимог п. 7 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів;
5)    оригінал або завірену копію документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису пропозиції конкурсних торгів (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника Учасника тощо). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію конкурсних торгів тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності);
6)    довідку уповноваженого органу або лист (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;
7)    оригінал або завірену копію довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;
8)    довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
9)    довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність у службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку про відсутність притягнення Учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).
10)           документальне підтвердження провадження Учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме:
-          копію статуту (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту);
-          копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду);
-          копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для фізичної особи-підприємця – завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
-          копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП);
-          копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;
11)           копію документа, що підтверджує належність учаснику достатнього для виконання Договору про закупівлю обсягу майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення, право на використання якої передаватиметься за Договором про закупівлю
12)           основні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю з урахуванням положень Наказу Міністерства економіки України від 27 липня 2010 року № 925, п.2 розділу 6 цієї документації конкурсних торгів та Додатку № 3 до цієї документації конкурсних торгів.
13)           копію запиту на отримання документації конкурсних торгів з вхідним реєстраційним номером Замовника або відміткою представника Замовника, уповноваженого здійснювати зв’язок з Учасниками.
14)           довідку, (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про можливість вчасного надання послуг на рівні адміністративно-територіальних одиниць, на умовах, викладених в документації конкурсних торгів.
2.2. Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен Учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у цій документації конкурсних торгів.
Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 
Під час проведення процедури закупівлі Замовником не вимагається від Учасників процедури закупівлі внесення ними забезпечення пропозиції конкурсних торгів
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів 
Під час проведення процедури закупівлі Замовником не вимагається від Учасників процедури закупівлі внесення ними забезпечення пропозиції конкурсних торгів
5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгівє дійсними
Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.
До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.
Учасник має право:
-          відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;
-          погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
6. Кваліфікаційні критерії до Учасників
Для участі у процедурі закупівлі Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
-          наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-          наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-          наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
-          наявність фінансової спроможності.
Для документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам відповідно до ст. 16 Закону Учасники надають: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, документи, передбачені цією документацією конкурсних торгів.
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, що є предметом закупівлі викладені в Додатку № 4 до цієї документації конкурсних торгів.
Якість послуг, що надається, повинна відповідати вимогам до послуг цього типу.
8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів
Закупівля за лотами не передбачається.
9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів Учасником
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання.
Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані Замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.
Повідомлення про зміни або відкликання пропозиції конкурсних торгів готується Учасником, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п. 1 Розділу 3 цієї документації конкурсних торгів. На конверті додатково позначається «Зміни» або «Відкликання» відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв’язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.
Після закінчення кінцевого терміну подання пропозицій конкурсних торгів, внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит Замовника Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції конкурсних торів, не змінюючи її суті.
Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:
 
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:
Особисто або поштою.
- місце подання пропозицій конкурсних торгів:
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 (юридичний сектор)
 
- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):
«07» травня 2012року до 14 год. 00 хв.
Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані Замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.
При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана Замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пропозиції конкурсних торгів, отримані Замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються Учасникам, що їх подали.
На запит Учасника Замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення Замовника від негайного отримання пропозиції конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження.
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
 
- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2, каб. заступника начальника управління
 
- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
«07» травня 2012 року 15 год. 00 хв.
Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовником допускаються всі Учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність Учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.
За підроблення документів Учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
Повноваження представника Учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного Учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та Учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою Замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому Учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 
Замовник може попросити Учасника розтлумачити або прокоментувати його пропозицію конкурсних торгів з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями.
Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій конкурсних торгів щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає формальним вимогам документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.
Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.
До детального оцінювання пропозицій Замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:
-          підписана належним чином;
-          відповідає вимогам цієї документації конкурсних торгів.
Пропозицією конкурсних торгів, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами документації конкурсних торгів.
Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється Замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.
Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.
Загальний строк здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця торгів становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Оцінка пропозицій конкурсних торів здійснюється на основі єдиного критерію: ціни.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою:
Методика оцінки.
Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100. За ненадання інформації за будь-яким з критеріїв пропозицію Учасника буде відхилено. За надання нечіткої інформації за будь-яким критерієм нарахована кількість балів за ним становитиме 0.
Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:
Бц = (Цminоб)х100, де
Бц — кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;
Цmin  — найнижча ціна;
Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;
100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».
Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є Учасник, чия пропозиція конкурсних торгів набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів Замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.
За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.
2. Виправлення арифметичних помилок 
Пропозиції конкурсних торгів, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються Замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються Замовником у такій послідовності:
-          при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;
-          при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи Учасника на такі виправлення.
Якщо Учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.
3. Інша інформація
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі.
3.1. Порядок отримання документації конкурсних торгів
Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний запит до Замовника торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою).
3.2. Відмова в участі у процедурі закупівлі
Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів Учасника, у разі якщо:
1) він має незаперечні докази того, що Учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування Замовником певної процедури закупівлі; 
2) Учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
3) виявлено факт участі Учасника у змові;
4) фізична особа, яка є Учасником, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5) службова (посадова) особа Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) пропозиція конкурсних торгів подана Учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими Учасниками процедури закупівлі;
7) Учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення Договору про закупівлю;
8) Учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів Учасника, у разі якщо:
1) Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
2) Учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів, надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття Замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
3.3. Оскарження процедури закупівлі
Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону.
4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:
1) Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;
2) Учасник не погоджується з виправленням виявленої Замовником арифметичної помилки;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;
4) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом 3(трьох) робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
Замовник відміняє торги у разі:
-          відсутності подальшої потреби у закупівлі;
-          неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
-          виявлення факту змови Учасників;
-          порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом;
-          подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів, а у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;
-          відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів конкурсних торгів згідно з Законом;
-          якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох Учасників.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
-          ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі;
-          здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається Замовником Уповноваженому органу та усім Учасникам протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття Замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 6. Укладення договору про закупівлю
1. Терміни укладання договору
У день визначення переможця Замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця Замовник надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а іншим Учасникам - письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Переговори між Замовником та Учасником, що став переможцем торгів, мають конфіденційний характер.
Повідомлення про акцепт пропозиції обов’язково публікується у державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель.
Замовник укладає Договір про закупівлю з Учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції. З метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника Договір про закупівлю не може бути укладеним раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
Договір про закупівлю, укладений із порушенням строків, передбачених Законом та цією документацією конкурсних торгів, є нікчемним.
Оголошення про результати проведення процедури закупівлі публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону протягом 7 (семи) днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю 
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні Договору про закупівлю повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та відбудеться не раніше трьох місяців з дня його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;
5) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Істотними умовами договору про закупівлю є:
-          предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент);
-          кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх якості порядок здійснення оплати;порядок здійснення оплати;
-          порядок здійснення оплати;
-          сума, визначена у договорі;
-          термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт;
-          строк дії договору;
-          права та обов’язки сторін;
-          зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;
-          відповідальність сторін.
У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, Договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо Учасник вчинив фактичні дії щодо виконання Договору про закупівлю, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.
Основні умови Договору про закупівлю визначаються у Додатку № 3 до цієї документації конкурсних торгів.
Договір про закупівлю є нікчемним, у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону, абзацом четвертим частини п’ятої статті 36 Закону та абзацом першим частини третьої статті 39 Закону.
3. Дії Замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
У разі письмової відмови Учасника-переможця торгів підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення Договору про закупівлю з вини Учасника у строк, визначений Законом, Замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув, крім тих випадків, коли всі пропозиції конкурсних торгів було відхилено.
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладення Договору про закупівлю Замовником не вимагається від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору про закупівлю.


Додаток № 1
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»
(форма*, яка подається Учасником на фірмовому бланку(за наявності))
 
Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження Учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у торгах на закупівлю послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (ДК 016-97: 72.20.3) (послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Вивчивши документацію конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги Замовника на наступних умовах:
1.      Загальна ціна послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (ДК 016-97: 72.20.3) (послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів) _________________________, без/з ПДВ.
(цифрами та прописом)
2.      Місячна ціна послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (ДК 016-97: 72.20.3) (послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів) ___________________________, без/з ПДВ.
(цифрами та прописом)
3.      Умови розрахунків:
_____________________________________________________________________________.
(зазначаються умови оплати — передплата/відстрочка оплати в банківських днях, цифрами та прописом)
4.      Термін (строк) надання послуг до 31 (тридцять першого) грудня 2012 року.
5.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією конкурсних торгів (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.
6.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції конкурсних торгів протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.
7.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції конкурсних торгів з більш вигідними для Вас умовами.
8.      Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до Договору про закупівлю, який буде укладено з Учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору про закупівлю протягом 30 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів, і виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.
9.      Ми гарантуємо якість та своєчасність надання послуг відповідно до умов, передбачених Договором про закупівлю.
 
____________________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)
 


 

Додаток № 2
 
Інформація про Учасника[*]
 
1. Повне та скорочене найменування Учасника _____________________________________________________________________________
2.Адреса (юридична та фактична (поштова)) Учасника _____________________________________________________________________________
3.Телефон/факс _____________________________________________________________________________
4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) _____________________________________________________________________________
5. Юридичний статус та організаційно - правова форма Учасника, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація
_____________________________________________________________________________
6. Коротка довідка про діяльність Учасника _____________________________________________________________________________
7. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі
 
________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)


 

Додаток № 3
Основні умови Договору про закупівлю
1.            Учасник зобов’язується у 2012 році надати Замовникові послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші за кодом ДК 016-97:72.20.3 (послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів), а Замовник прийняти і оплатити такі послуги.
2.            Найменування послуг. Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів включають в себе:
-          забезпечення встановлення програмного забезпечення на робочих станціях;
-          проведення навчання працівників місцевих загальних (далі – Користувачі) судів роботі з програмним забезпеченням;
-          поточне консультування Користувачів з питань роботи програмного забезпечення за допомогою «Гарячої лінії» по телефону у робочий час Виконавця;
-          надання допомоги при встановленні нових версій програмного забезпечення;
-          поновлення програмного забезпечення (випуск нових версій програмного забезпечення) в залежності від змін у законодавстві;
-          забезпечення безперебійної працездатності програмного забезпечення;
-          у разі збоїв у роботі програмного забезпечення відновлення втраченої та/або пошкодженої інформації;
-          автоматичне оновлення встановленого у Користувачів програмного забезпечення у разі виходу нових версій зазначеного програмного забезпечення.
Право на використання програмного забезпечення Учасник-переможець торгів передає Замовнику безстроково.
Кількість та вартість: зазначені у додатку №1 до основних умов договору.
3.            Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
4.            Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає існуючим вимогам та стандартам на такі види послуг. Якість надання послуг підтверджується підписанням Акту наданих послуг.
5.            Сума, визначена у договорі становить _____________________________________
                                                                              (вказати цифрами та прописом)
у тому числі ПДВ: __________________________________________________________.
(вказати цифрами та прописом)
(ціна Договору визначається з урахування Закону України «Про податок на додану вартість»)
6.            Сума, визначена Договором може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.
7.            Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку та підписаного акту приймання-передачі наданих послуг. Замовник здійснює оплату у термін не пізніше 20 календарних днів з дати надання послуг.
8.            Строк надання послуг: ____________ - грудень 2012 року.
9.                 Місце надання послуг: зазначено у додатку №1 до основних умов договору.
10.              Замовник зобов’язаний:
-          своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги;
-          приймати надані послуги згідно з актом приймання-передачі наданих послуг.
11.              Замовник має право:
-          достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Учасником, повідомивши по це його у строк за 30 календарних днів;
-          контролювати надані послуги у строки, встановлені цим договором;
-          зменшувати обсяг наданих послуг та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі сторони вносять відповідні зміни до Договору;
-          повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів.
12.     Учасник зобов’язаний:
-          забезпечити надання послуг у строки, встановлені Договором;
-          забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, зазначеним п.4 істотних умов Договору.
13.     Учасник має право:
-          своєчасно та в повному обсязі отримати плату за надані послуги;
-          у разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати Договір, повідомивши по це Замовника у строк за 30 календарних днів.
14.     У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену Законами та Договором.
У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при наданні послуг за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойку) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення терміну надання послуг.
Цей Договір набирає чинності з ___________ і діє до 31.12.2012р[†].


 

 

 
Додаток № 1
До основних умов договору

 
Найменування послуг - Послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші (ДК 016-97: 72.20.3) (послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів)
 

№ з/п
Найменування установи
Кількість суддів
Вартість послуг з супроводження програмного забезпечення з розрахунку на 1 суддю (грн.)
Разом на місяць, без ПДВ (грн.)
Разом на місяць з ПДВ (грн.)
Разом з ПДВ за червень-грудень 2012 року (грн.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Додаток № 4
 
Технічні, якісні та кількісні характеристики продукції
 
1.        Загальні положення
1.1.           Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів включають в себе:
-               Забезпечення встановлення програмного забезпечення на робочих станціях в місцевих загальних судах (термін встановлення протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання договору про закупівлю), впровадження повинно бути проведено в кожному місцевому загальному суді;
-               проведення навчання працівників місцевих загальних (далі – Користувачі) судів роботі з програмним забезпеченням (термін первинного навчання – протягом 3 (трьох) календарних днів після встановлення програмного забезпечення, наступні навчання – за необхідності, протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання звернення від Замовника та формування груп), навчання повинно бути проведено з усіма Користувачами програмного забезпечення в кожному суді;
-               поточне консультування Користувачів з питань роботи програмного забезпечення за допомогою «Гарячої лінії» по телефону у робочий час Виконавця (з 8:00 до 18:00), крім суботи та неділі, а також виконання інформаційно-консультаційного обслуговування Замовника з питань експлуатації програмного забезпечення шляхом виїзду фахівців Учасника до Замовника;
-               наявність власного телефонно-довідкового центру, що приймає звернення у робочий час Учасника (з 8:00 до 18:00), крім суботи та неділі. Час реагування на звернення Користувачів не повинен перевищувати 1 робочої години. У разі неможливості виконання звернення у телефонному режимі, має бути відряджений представник Учасника на місце виникнення інциденту;
-               надання допомоги при встановленні нових версій програмного забезпечення;
-               поновлення програмного забезпечення (випуск нових версій програмного забезпечення) в залежності від змін у законодавстві;
-               забезпечення безперебійної працездатності програмного забезпечення;
-               у разі збоїв у роботі програмного забезпечення (крім випадків використання програмного забезпечення з порушенням умов, передбачених у супровідній документації на програмне забезпечення (документах по користуванню, інсталяційних документах) відновлення втраченої та/або пошкодженої інформації;
-               автоматичне оновлення встановленого в місцевих загальних судах програмного забезпечення у разі виходу нових версій зазначеного програмного забезпечення.
1.2.           Програмне забезпечення, що забезпечує функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах (далі – Програмне забезпечення) повинно відповідати вимогам Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із змінами) та повинно забезпечувати автоматизацію технологічних процесів обробки інформації у місцевих загальних судах, а саме:
-               реєстрацію та розподіл вхідної кореспонденції, реєстрацію вихідної кореспонденції, а також внутрішніх документів суду;
-               взяття на контроль та здійснення контролю за виконанням вхідних та внутрішніх документів суду, інформування голови суду, керівника апарату суду та особи, відповідальної за опрацювання документа, про закінчення строків його виконання;
-               обмін справами, рішення по яких оскаржують, в електронному вигляді між місцевими загальними судами та апеляційними загальними судами в автоматичному режимі;
-               обмін справами між місцевими загальними судами, апеляційними загальними судами та Територіальним Управлінням Державної судової адміністрації України для побудови звітів 6-9;
-               обмін справами та даними про учасників справ між місцевими загальними судами та апеляційними адміністративними судами
-               реєстрацію процесуальних дій та документів у справі;
-               здійснювати друк на конверти адрес сторін процесу з одночасним автоматичним створенням поштового реєстру відправлень документів/кореспонденції;
-               мати систему розмежування прав доступу до системи як на рівні окремого користувача, так і з використанням групи користувачів;
-               використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), що виданий акредитованим в Україні центром сертифікації ключів, для підписання документа, що набуває офіційного статусу;
-               оперативний пошук справ та документів за їх реквізитами;
-               виготовлення судових рішень (копій) та формування виконавчих документів в програмному забезпеченні на підставі даних, що містяться в автоматизованій системі;
-               зберігання текстів судових рішень та інших документів, створених у автоматизованій системі;
-               дозволяти систематизувати та формалізувати набір типів документів суду, створювати/редагувати шаблони відповідних типів документів (в т.ч. судових рішень), та на базі шаблонів виготовляти, додавати до справи та зберігати в базі даних судові рішення. При цьому документ повинен мати атрибут статусу, що відображають життєвий цикл виготовлення документу:
o         чернетка;
o         проект;
o         оригінал.
-               поставлятися з базовим набором шаблонів процесуальних документів для використання у роботі під час здійснення судочинства та для виготовлення шаблонів нових типів документів за наявними зразками;
-               відправку електронних копій судових рішень, підписаних ЕЦП, що виданий акредитованим в Україні центром сертифікації ключів разом із автоматично заповненою електронною інформаційною карткою до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі - ЄДРСР). Електронна інформаційна картка повинна забезпечувати реалізацію положень п. 15 Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 р. N 740.
-               отримання в автоматичному режимі від ЄДРСР підтверджень (квітовок) щодо дати реєстрації судового рішення в ЄДРСР та реєстраційного номера судового рішення в ЄДРСР, відображення вказаної дати в розрізі судових рішень в інтерфейсі програмного забезпечення;
-               надання в установленому законом порядку інформації про стан розгляду справ;
-               виготовлення судових рішень, виконавчих документів, звітів тощо
-               мати механізм формування та друку журналів – це функціональність, яка дозволяє Користувачу запросити в системі набір реєстраційних записів певного типу і вивести їх на друк у відповідності із заздалегідь визначеним шаблоном.
Функціональність формування та друку журналів включає до себе реалізацію функцій:
o         Розробка шаблонів друку журналу;
o         Експорт вже сформованого журналу в xls.формат для подальшого збереження та/або друку
-               автоматичне призначення справ на суддів згідно Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України № 30 від 26.11.2010 р.
-               облік судового збору відповідно до Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI.
-               ведення обліково-статистичних карток на справу (далі – ОСК) згідно Інструкції з діловодства, що затверджена Наказом Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України) № 68 від 27.06.2006 зі змінами, внесеними Наказом ДСА України № 115 від 04.11.2009, що включає в себе:
o         можливість як заповнення ОСК через відповідну форму вводу, так і заповнення ОСК через документ по справі (шляхом додавання документу по справі на базі відповідного шаблону документу через поля вводу, що пов’язані з базою даних);
o         забезпечення друку та відображення ОСК по справі у затвердженому вигляді;
o         можливість адміністратора програмного забезпечення формувати умови логічного контролю ОСК у вигляді формул з можливістю експорту/імпорту вказаних формул, а також здійснювати контроль згідно вказаних формул правильності заповнення інформації по справі;
-               формування в автоматичному та ручному режимі наступних звітів на базі інформації, що заведена по справам:

№ з/п
Форма
Нормативна база
1
Форма 1
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
2
Форма 1-Л
Наказ ДСА України N 51 від 29.04.2009 
3
Форма 1-ОП
Наказ ДСА України №82 від 17.06.2010
4
Форма 21
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
5
Форма 2-А
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
6
Форма 22-А
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
7
Форма 2-Ц
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
8
Форма 22-Ц
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
9
Форма 3
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
10
Форма 4
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)
12
Форми 6-9
Наказ ДСА України № 88 від 22.08.2007

-               експорт/імпорт звітів з програми в .xls формат;
-               механізм розгортання комірки звіту з метою відображення списку справ, які пораховані у комірці;формування зведених звітів в Територіальних управліннях ДСА України та ДСА України по звітам, побудованих в судах;
-               механізм побудови робочих рядків зі зведених звітів;
-               можливість адміністратора програмного забезпечення формувати у вигляді формул контролю умови логічного контролю статистичних звітів, а також можливість контролю за вказаними умовами імпортованих до програмного забезпечення звітів;
-               ручний експорт/імпорт визначених справ для можливості передачі справ між судами на змінних носіях;
-               автоматичне створення резервних копій локальної бази даних суду з відправленням відповідного звіту електронною поштою на вказані електронні адреси адміністраторам бази даних.
-               працювати на базі даних, яка розповсюджується безкоштовно (open-source). Повинні бути надані 32-х розрядна та 64-х розрядна версії бази системи управління базами даних для встановлення відповідно на 32-х-розрядних та 64-х-розрядних операційних системах. У разі, якщо використовується платна база даних (або для роботи програми необхідно закупівля додаткового програмного забезпечення), вартість такої бази даних (або програмного забезпечення) повинна входити у вартість програмного забезпечення.
-               забезпечувати у випадку незадовільної роботи локальної обчислювальної мережі суду відновлення зв’язку комп’ютера користувача з сервером бази даних без втрати даних.
-               інсталяційний пакет програмного забезпечення повинен автоматично налаштувати штатний брандмауер операційної системи (Windowsserver 2003, 2008) для забезпечення роботи програми (у випадку, якщо стандартні налаштування брандмауер операційної системи не дозволяють роботу програми).
Право на використання програмного забезпечення Учасник-переможець торгів передає Замовнику безстроково.
 
1.3.           Замовник:
Територіальне управління державної судової адміністрації в Львівській області, адреса: Україна, 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 .
2.        Початкові дані
-               кількість місцевих загальних судів 29.
-               кількість користувачів 657.


*Примітки: Учасники мають дотримуватись установленої форми.
Внесення в форму «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів» будь-яких змін неприпустимо.
[*] Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим
[†] Зазначений перелік основних умов договору не є вичерпним і може доповнюватись Замовником торгів та Учасником-переможцем в процесі проведення переговорів до укладення Договору про закупівлю