flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Послуги з передавання даних і повідомлень

ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
№ 1 від 29.03.2012р.
1. Замовник:
1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації України в Львівській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26306742.
1.3. Місцезнаходження. 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail) – Голова комітету з конкурсних торгів, заступник начальника управління Дейнека В.С., члени комітету з конкурсних торгів заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Монянчин М.М. та провідного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Нечай Н.Б.
 79018, м. Львів. вул. Чоловського, 2, тел. (032) 261 37 30
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) Державна судова адміністрація України ЄДРПОУ – 26255795.
2. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування - 64.20.1 Послуги з передавання даних і повідомлень
3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг. послуги телефонного зв’язку
3.3. Місце поставки товарів, проведення робіт чи надання послуг - місцеві загальні суди м. Львова та Львівської області і ТУ ДСА України в Львівській області.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - До кінця грудня 2012 року
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності) - www.court.gov.ua/tu14.
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економіки України – ІБ „ВДЗ”№ 25 (627) від 27.02.2012 року, оголошення № 090113.
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України ------
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України№ 090113/1 від 27.02.2012 року.
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель – ІБ „ВДЗ” № 28 (630) від 05.03.2012року, оголошення № 113463.
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економіки України – ІБ «ВДЗ» №  37 (639) від 26.03.2012р., № 141034.
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.-------
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі30.01.2012 р.
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце) – 07.02.2012 , 11 год. 00 хв.,  79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2, кабінет першого заступника начальника управління.
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ),
159 800,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок з ПДВ)
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1.Найменування/прізвище, ім'я, по батькові Львівська філія Публічного акціонерного товариства «Укртелеком»
8.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер . 01186030.
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс 79000, м. Львів, вул. Дорошенка, 43.
тел. (032) 261-21-21
9. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна (з урахуванням ПДВ)
20.03.2012 року
На суму
159 800,00 грн. з ПДВ (цифрами)
сто п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок з ПДВ (словами)
10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару) -----------
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце). ------------
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України „Про здійснення державних закупівель”. Учасник відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, фінансової спроможності та відсутності заборгованості перед банком щодо кредитної заборгованості.
13. Інша інформація.     
Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» - потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника. При проведенні закупівліу 2011році двічі було відмінено процедуру закупівлі – запит цінових пропозицій, у зв’язку із тим, що до участі в закупівлі прийшло менше, ніж 2 учасники. Окрім того, зміна надавача послуг призведе до необхідності заміни телефонних номерів, необхідності проведення додаткових телефонних ліній тощо, що призведе й до додаткових витрат.
14. Склад комітету з конкурсних торгів:
Члени комітету з конкурсних торгів
Заступник начальника відділу планово-фінансової
діяльності, бухгалтерського обліку та звітності                                                       М.М. Монянчин
 
Провідний спеціаліст відділу планово-фінансової
діяльності, бухгалтерського обліку та звітності                                                       Н.Б. Нечай
 
Завідуючий сектором матеріально-технічного
та господарського забезпечення, організації діяльності
служби судових розпорядників                                                                                    О.Ф. Ковальов
 
Головний спеціаліст сектору матеріально-технічного
та господарського забезпечення, організації діяльності
служби судових розпорядників                                                                                    М.П. Габа
 
Секретар комітету з конкурсних торгів
Провідний спеціаліст сектору матеріально-технічного
та господарського забезпечення, організації діяльності
служби судових розпорядників                                                                                    Н.Г. Дем’яновська
 
Заступник голови комітету з конкурсних торгів
Завідуючий юридичним сектором                                                                              В.Л. Цицак
 
Голова комітету з конкурсних торгів
Заступник начальника                                                                                                   В.С. Дейнека